Tri pravila odlične radijske reklame
Written by Radio Laguna on 29/06/2020
Predstavljamo tri pravila za dobru reklamu: jednostavnost, konciznost i humor.
Radijska reklama je poruka kojom informišete, obaveštavate ili edukujete klijente i potencijalne mušterije o vašem proizvodu ili usluzi. Dobra poruka je jednostavna, jasna, informativna, nedvosmislena i zanimljiva.
1. Jednostavnost podrazumeva primenu pravila “jedna poruka – jedna informacija”. Često klijenti, u želji da podele što više informacija, zatrpaju poruku tekstom, tako da ona postane nerazumljiva i zbunjujuća. Bitno je razlučiti šta je važno, a šta je ipak važnije reći.
2. “Manje je više” pravilo podrazumeva da na tekstu poruke treba raditi dokle god se on ne iskleše do krajnosti i postane krajnje koncizan i usmeren, što znači da podstiče na akciju. Jasna i nedvosmislena poruka je lako razumljiva i ne ostavlja prostor za nedoumicu.
3. Humor je uvek poželjan. To ne znači da morate smisliti vanvremenski vic koji će se prepričavati narednih deset godina. Humorni pristup može se primeniti u tonu kojim se izgovara poruka, ili značenju koje postižemo veštom upotrebom efekata, glasa i muzike, a može biti i igra rečima. Mrvica humora učiniće da poruka bude “catchy” odnosno slušljiva, zabavna i lako pamtljiva.
Produkcijski tim Radio Lagune uvažava svaki od ovih principa i spreman je da za svakog klijenta napravi jedinstveno oglasno rešenje. Primere naših glasova, reklama i džinglova možete poslušati ovde.