Povežite onlajn kampanju sa radijom

Written by on 13/07/2020

Digitalni marketing već godinama beleži rast u svim aspektima. Raste broj korisnika, raste broj medija i platformi, društvene mreže cvetaju. Prirodno, kompanije i brendovi to koriste da dođu do novih korisnika i da učvrste veze sa postojećim.

Radio kao klasičan medij nije u epicentru trendova, ali nikako nije izgubio trku. Naprotiv, radio se menja u skladu sa zahtevima vremena i postaje nezaobilazni deo medija planova na jedan nov način! Podsećamo vas: radio je prijateljski medij koji najlakše kreira pozitivnu atmosferu i bliskost sa publikom, pri čemu podstiče stvaranje unutrašnjih slika kod svakog slušaoca. To je ono što vam je potrebno kada želite da se još više povežete sa ljudima.

Predlažemo pet načina kako da svoju onlajn kampanju učinite efikasnijom povezujući je sa radijom:

1. PR termini u radijskom programu uz voditeljske najave vaše aktivacije upućivaće slušaoce na vaš sajt, društvenu mrežu ili platformu. U drugom koraku promocije voditelji mogu predstavljanjem postojećih odgovora i rešenja privlačiti i animirati nove ljude da se uključe. Za ovo možete koristiti i radijsku kampanju sa efikasnim spotom.

2. Povezivanje sa odgovarajućim radijskim sadržajem. Izaberite emisiju ili rubriku koja je tematski bliska vašem brendu ili branši i pokrenite zajedničku OnAir & OnLine aktivaciju. Približite se ljudima iz neočekivanog ugla, i to ne napadno i agresivno, već usklađeno sa potrebama svih učesnika u aktivaciji.

3. Muzika. Najlakši način da pokrenete nečije emocije oduvek je bila muzika! Izaberite ubitačnu listu pesama i jednostavno je povežite sa vašom akcijom, aktivacijom, promocijom. Ovo ne može da ostane bez odjeka u ciljnoj grupi.

4. Od radijskog gostovanja napravite podkast sa zadatkom i poklonom za publiku. Ovo je atrakcija za društvene mreže koja može rezultirati osvajanjem nove publike.

5. Onlajn prodaja unaprediće se predstavljanjem proizvoda i uslova kupovine u pažljivo izabranim radijskim terminima!

Živimo u novom vremenu. Nije više dovoljno plasirati uopštene poruke na najčitanijim, najgledanijim, najslušanijim kanalima i čekati skrštenih ruku nove korisnike. Konkurencija je velika. Potrebno je fokusirati se na različite segmente ciljne grupe kroz različite kanale i obraćati se svakoj grupi njenim jezikom. Radio i digitalni marketing u tom pogledu čine savršen duet!

Da li ste do sada kombinovali radio sa digitalom i kakva su vaša iskustva? Pišite nam!


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Current track

Title

Artist

Background